# Banda rzecze

To samo co w innych mediach, ale lepiej i mądrzej.

Nadchodzą!

with 2 comments

Ministerstwo Obrony w Wielkiej Brytanii zlikwidowało jednostkę do spraw UFO. Nie wiem czy to aby bezpieczne rozwiązanie. W końcu oni nadal porywają nasze kobiety by je zapładniać. Możliwe też, że ta decyzja wynika z faktu, że kosmici przejmują władze nad rządami na naszej planecie. To tłumaczyło by wiele spisków, wliczając masonerię i spisek Szalonych Krów, który opisałem w wczorajszym wpisie.

Spojrzałem dzisiaj w lustro i zadałem sobie pytanie: czy jestem jeszcze sobą, kto tak naprawdę mnie kontroluje?

Nie poznałem odpowiedzi ale się boję. Krowy i kosmici nawiedzają mnie we snach.

Wasz przerażony

g4spr0m

powered by gedit 2.28.0, Fedora 12 (Constantine)

Written by g4spr0m

2009/12/06 @ 12:54 pm

Odpowiedzi: 2

Subscribe to comments with RSS.

  1. „[…]oni nadal porywają nasze kobiety by je zapładniać.”
    Mnie jeszcze nikt nie porwał. To znaczy, że nie jestem kobietą?😦

    Siostra

    2009/12/08 at 2:16 pm

  2. Panowie, opierdalacie się.😛

    Kasia

    2009/12/16 at 9:04 am


Skomentuj

